Post by princeraj on Nov 10, 2024 22:13:50 GMT -5
අධ්යාපනික වීඩියෝ සම්මන්ත්රණ මගින් නම්යශීලී ප්රවේශයක් සපයන අතර සිසුන්ට පන්ති සඳහා ඔවුන්ගේ කාලය තෝරා ගැනීමට මෙන්ම ලෝකයේ ඕනෑම තැනක සිට දේශනවලට සහභාගී වීමට ඉඩ සලසයි. මෙම ආකෘතිය සිසුන්ට සහ ගුරුවරුන්ට උපකාර කරන්නේ කෙසේද යන්න ලිපියේ විස්තරාත්මකව සාකච්ඡා කරනු ඇත.
අන්තර්ජාල අධ්යාපනයට webinars බලපා ඇති ආකාරය
වෙබ්නාර් හඳුන්වා දීමෙන් පසු, ඔවුන්ගේ බෙදා හැරීමේ භූගෝලය සැලකිය යුතු ලෙස පුළුල් වූ අතර, ලොව පුරා සිටින විශාල පිරිසකට තම ජීවිත චලනය කිරීමට හෝ රැඩිකල් ලෙස වෙනස් කිරීමට අවශ්ය නොවී හොඳම අධ්යාපන ආයතනවල පුහුණුව සඳහා ප්රවේශය ලබා ගැනීමට ඉඩ සලසයි. මෙම ආකෘතිය ස්ථාවර අන්තර්ජාල සම්බන්ධතාවයක් ඇති සෑම කෙනෙකුටම සහ වීඩියෝ නැරඹීම සඳහා ඕනෑම උපාංගයක් (පරිගණකය, ටැබ්ලටය, ස්මාර්ට් ජංගම දුරකථනය) දැනුම සඳහා ප්රවේශය විවෘත කර ඇත. මෙයින් අදහස් කරන්නේ වීඩියෝ සම්මන්ත්රණ ආධාරයෙන් බොහෝ දෙනෙකුට ඔවුන්ගේ දැනුම හා කුසලතා වැඩි දියුණු කර ගැනීමට හැකි වී ඇති නමුත් මෙය පෙර ඔවුන්ට කළ නොහැකි වූ බවයි.
වීඩියෝ සම්මන්ත්රණ මගින් අන්තර්ක්රියාකාරී අංග සහ දේශන, සාකච්ඡා, ප්රායෝගික අභ්යාස යනාදී ආකෘති හරහා ශිෂ්ය නියැලීම වැඩි කිරීමට ද උපකාරී වේ. ඔවුන්ගේ අරමුණු සාක්ෂාත් කර ගැනීම සඳහා, ගුරුවරුන්ට නිශ්චිත සිසුන් කණ්ඩායමක්, ප්රදේශයක්, මාතෘකාවක් සඳහා තොරතුරු ඉදිරිපත් කිරීම සඳහා සුදුසු ආකෘතිය තෝරා ගත හැකිය. සැකයකින් තොරව, ප්රතිලාභය අඩු වියදම් ස්වරූපයෙන් ද පැමිණේ, මන්ද සබැඳි පන්ති පැවැත්වීම සාමාන්යයෙන් භෞතික පන්ති කාමරයක් පවත්වාගෙන යාමට වඩා අඩු පිරිවැයක් දරයි. මෙය සපයනු ලබන අන්තර්ගතයේ ගුණාත්මකභාවය සඳහා වැඩි සම්පත් කැප කිරීමට ආයතනවලට ඉඩ සලසයි, ගුරුවරුන් සහ සිසුන්ගේ කාලය ද ඉතිරි කරයි.
අතථ්ය කාමරය
සිසුන් සඳහා ප්රතිලාභ
තෝරා ගැනීමේ නිදහස
Webinar මඟින් සිසුන්ට තමන් කැමති දේ, කවදාද සහ එය ඔවුන්ට ගැලපෙන ආකාරය ඉගෙන ගැනීමට අවස්ථාව ලබා දේ. බොහෝ විශ්ව විද්යාල වල, සීමිත ප්රවේශ කාල සීමාවක් සමඟ පාඨමාලා කල්තියා සපයනු ලැබේ, එමඟින් සිසුන්ට පන්ති පැවැත්වෙන වේලාව මත රඳා නොසිටීමට සහ නියමිත කාල රාමුව තුළ සියලුම පැවරුම් ඉදිරිපත් කිරීමට ඉඩ සලසයි. නිදසුනක් වශයෙන්, ඊළඟ පාඩම නිකුත් කරන දිනය එනතෙක් බලා නොසිට ඔවුන්ට ඔවුන්ගේම වේගයකින් පුහුණුව සම්පූර්ණ කළ හැකිය, නැතහොත් සම්පූර්ණ පාඨමාලාව වහාම ප්රගුණ කළ හැකිය.
සබැඳි C මට්ටමේ විධායක ලැයිස්තුව මාදිලිය සිසුන්ට තමන් කැමති විෂයයන්, ගුරුවරුන් සහ සුදුසු වේලාව තෝරා ගැනීමට ඉඩ සලසයි. වීඩියෝ සම්මන්ත්රණ මගින් ගුරුවරුන්ගෙන් ප්රතිපෝෂණ වෙත ප්රවේශ වීම පහසු කරවන අතර, මුහුණට මුහුණ පන්තිවල ලැජ්ජාව සහ සන්නිවේදනයේ ඌනතාවය පිළිබඳ ගැටලුව ද විසඳයි: සිසුන්ට පෞද්ගලිකව ප්රශ්න අසනවා වෙනුවට, සංවාදයක ලියා ඔවුන්ට අවශ්ය සියලු තොරතුරු ලබා ගත හැකිය. .
ඔන්ලයින් සහ නොබැඳි පන්ති එකවර පැවැත්වීම සිසුන්ට විශාල වාසියකි. ඔවුන් අසනීප වුවද පන්තිවලට සහභාගී විය හැකිය. කාර්යබහුල කාලසටහන් ඇති සිසුන්ට පන්තිවලට පැමිණීමට කැම්පස් යාමට අවශ්ය නොවන බැවින් එය පහසු වේ.
නම්යශීලී කාලසටහන
අන්තර්ජාලයට සම්බන්ධ ඕනෑම උපාංගයකින් පන්ති තිබේ. මේ අනුව, ඕනෑම සිසුවෙකුට නිවසේ පමණක් නොව, නිශ්ශබ්ද ස්ථානයකට යාමට කාලය නොමැති නම් ගමනේ දී දේශනයට සම්බන්ධ විය හැකිය.
ආර්ථික කාර්යක්ෂමතාව
webinars වලට සහභාගී වීමේ වාසි නොබැඳි ආකෘතියට සාපේක්ෂව සබැඳි පන්තිවල අඩු පිරිවැය සමඟ පමණක් සම්බන්ධ නොවේ. එබැවින්, අධ්යාපනය ලබා ගැනීම සඳහා, සිසුන්ට වෙනත් රටකට යාමට අවශ්ය නැත, එහිදී ඔවුන්ට නිවාස කුලියට ගැනීමට සහ රක්ෂණ සඳහා ගෙවීමට අවශ්ය වේ. මෙම ආකෘතිය නිවසින් පිටත ප්රවාහන හා ආහාරවල පිරිවැය ද අඩු කරයි.
අන්තර් ක්රියාකාරී පුහුණුව
සමීක්ෂණ, ප්රශ්නාවලිය, කණ්ඩායම් වැඩ සහ උපදේශකයා සමඟ ද්වි-මාර්ග අන්තර්ක්රියා ඇතුළත් අන්තර්ක්රියාකාරී ඉගෙනුම් පරිසරයක් ශිෂ්ය ක්රියාකාරකම් වැඩි දියුණු කරයි. ක්රීඩා ආකෘතිය ද්රව්යයේ මතකය වැඩි දියුණු කරන අතර නම්යශීලී චින්තනය වර්ධනය කිරීමට ද උපකාරී වේ: විවිධ අවස්ථාවන්හිදී ප්රශස්ත විසඳුම් සෙවීමට සිසුන් ඉගෙන ගනී. එවැනි පන්තිවලදී කම්මැලි වීමට ඇති ඉඩකඩ අඩු බැවින් සිසුන්ගේ අභිප්රේරණය වැඩි වේ.
අතථ්ය කාමරය
අධ්යාපන ආයතන සඳහා ප්රතිලාභ
පුළුල් ප්රේක්ෂක පිරිසකට සහ පැමිණීමට ප්රවේශය
මුහුණට මුහුණ පන්ති හා සසඳන විට, webinars ඔබට එකවර දස, සිය ගණනක් හෝ දහස් ගණනක් වෙත ළඟා වීමට ඉඩ සලසයි. නොබැඳි පුහුණුව ලබා ගත හැක්කේ අධ්යාපන ආයතනයට නවාතැන් ගත හැකි සීමිත සිසුන් සංඛ්යාවකට පමණි. මීට අමතරව, ක්රම දෙකකින් එකවර දේශන පැවැත්වීම, පැමිණීමේ ගැටලුව විසඳීමට ඔබට ඉඩ සලසයි: ශිෂ්යයා අසනීප වී හෝ වෙනත් තත්වයන් ඇති වුවද පාඩමට සහභාගී වීමට හැකි වනු ඇත.
ආර්ථික කාර්යක්ෂමතාව
අධ්යාපන ආයතනයකට පන්ති කාමර කුලියට ගැනීමට, උපකරණ මිලදී ගැනීමට සහ ගුරුවරුන්ගේ ගමන් වියදම් ගෙවීමට විශාල ආයෝජන අවශ්ය නොවේ.
අන්තර් ක්රියාකාරී මෙවලම්
Webinars හට ඔබේ උත්සවයට පැමිණීම සැලකිය යුතු ලෙස වැඩි කළ හැක, මාතෘකාව තුළ සවන්දෙන්නන් ගැඹුරින් ගිල්විය හැකිය, සහ විවිධ ආකෘති හරහා ඔවුන්ගේ නියැලීම වැඩි කළ හැක. සබැඳි වයිට්බෝඩ්, ඉදිරිපත් කිරීම් සහ වීඩියෝ භාවිතා කිරීම තුළින් ගුරුවරුන්ට වඩාත් පැහැදිලිව කරුණු පැහැදිලි කිරීමට සහ ඉගෙනීමේ වැදගත් අංගයන් සඳහා සිසුන් සම්බන්ධ කර ගත හැකිය.
ප්රමුඛ විශේෂඥයින් ආකර්ෂණය කර ගැනීමේ අවස්ථාව
දුරස්ථ ආකෘතිය අධ්යාපන ආයතනවලට ලෝකයේ ඕනෑම තැනක සිට හොඳම ගුරුවරුන් සමඟ සහයෝගයෙන් කටයුතු කිරීමට ඉඩ සලසයි, මේ සම්බන්ධයෙන්, භූගෝල විද්යාව භූමිකාවක් ඉටු නොකරන බැවින් නව ඉහළ විශේෂිත විෂයයන් හඳුන්වා දෙන්න. විශ්ව විද්යාලවලට ස්ථිර කථිකාචාර්යවරුන් පමණක් නොව, සිසුන් සමඟ දැනුම සහ අත්දැකීම් බෙදා ගැනීමට එක් වරක් කථිකයන් බඳවා ගත හැකිය.
වඩා හොඳ දත්ත එකතු කිරීම සහ විශ්ලේෂණය
බොහෝ webinar වේදිකා ඔබට දත්ත රැස් කිරීමට සහ අර්ථ නිරූපණය කිරීමට ඉඩ සලසන බිල්ට් විශ්ලේෂණ මෙවලම් ලබා දෙයි. අතථ්ය කාමරයේ වීඩියෝ සම්මන්ත්රණයෙන් පසුව , ඔබට webinar වෙත ඇතුළත් කිරීම් ගණන, සහභාගිවන්නාගේ ඇතුල්වීමේ සහ පිටවීමේ නිශ්චිත වේලාව සහ සහභාගී වීමේ සම්පූර්ණ කාලය පිළිබඳ දත්ත සහිත සවිස්තර වාර්තාවක් උඩුගත කළ හැකිය. මෙය අනෙක් අතට, ඉදිරිපත් කිරීම, අන්තර්ගතය ආදිය වෙනස් කිරීමේ අවශ්යතාවය පිළිබඳව දැනුවත් තීරණ ගැනීමට උපකාරී වේ. කාර්යය භාවිතා කිරීමෙන් ඔබට නිරීක්ෂණය කළ හැකිය:
පැමිණීම සහ නියැලීම. පැමිණ සිටීමේ% අඩු වන්නේ කුමන විෂයයන්ද, කොපමණ ලියාපදිංචි සිසුන් පාඩමට පැමිණෙන්නේද, සහ දේශනය අතරතුර ඔවුන් කොපමණ වාරයක් ක්රියා විරහිත කරන්නේද යන්න ඔබට හඳුනා ගැනීමට හැකි වනු ඇත.
ජනවිකාස. සමහර වේදිකා වල ප්රේක්ෂක ජනවිකාස දත්ත ද ඇත, එමඟින් නිශ්චිත සිසුන් කණ්ඩායමකට අන්තර්ගතය සකස් කිරීමට උපකාරී වේ.
පරිවර්තනය. පාඩමේ අවසාන ඉලක්කය වන්නේ ඉලක්කගත ක්රියාවක් කිරීමට සවන්දෙන්නා දිරිමත් කිරීම නම් ඔබට පරිවර්තන අනුපාතය මැනිය හැකිය: ලියාපදිංචිය, පුහුණුව මිලදී ගැනීම යනාදිය.
ප්රතිපෝෂණ. විශ්ලේෂණ මෙවලම් සහභාගිවන්නන්ගෙන් ලැබෙන තොරතුරු සංවිධානය කිරීමට සහ අර්ථ නිරූපණය කිරීමට උපකාරී වේ.
අන්තර්ජාල අධ්යාපනයට webinars බලපා ඇති ආකාරය
වෙබ්නාර් හඳුන්වා දීමෙන් පසු, ඔවුන්ගේ බෙදා හැරීමේ භූගෝලය සැලකිය යුතු ලෙස පුළුල් වූ අතර, ලොව පුරා සිටින විශාල පිරිසකට තම ජීවිත චලනය කිරීමට හෝ රැඩිකල් ලෙස වෙනස් කිරීමට අවශ්ය නොවී හොඳම අධ්යාපන ආයතනවල පුහුණුව සඳහා ප්රවේශය ලබා ගැනීමට ඉඩ සලසයි. මෙම ආකෘතිය ස්ථාවර අන්තර්ජාල සම්බන්ධතාවයක් ඇති සෑම කෙනෙකුටම සහ වීඩියෝ නැරඹීම සඳහා ඕනෑම උපාංගයක් (පරිගණකය, ටැබ්ලටය, ස්මාර්ට් ජංගම දුරකථනය) දැනුම සඳහා ප්රවේශය විවෘත කර ඇත. මෙයින් අදහස් කරන්නේ වීඩියෝ සම්මන්ත්රණ ආධාරයෙන් බොහෝ දෙනෙකුට ඔවුන්ගේ දැනුම හා කුසලතා වැඩි දියුණු කර ගැනීමට හැකි වී ඇති නමුත් මෙය පෙර ඔවුන්ට කළ නොහැකි වූ බවයි.
වීඩියෝ සම්මන්ත්රණ මගින් අන්තර්ක්රියාකාරී අංග සහ දේශන, සාකච්ඡා, ප්රායෝගික අභ්යාස යනාදී ආකෘති හරහා ශිෂ්ය නියැලීම වැඩි කිරීමට ද උපකාරී වේ. ඔවුන්ගේ අරමුණු සාක්ෂාත් කර ගැනීම සඳහා, ගුරුවරුන්ට නිශ්චිත සිසුන් කණ්ඩායමක්, ප්රදේශයක්, මාතෘකාවක් සඳහා තොරතුරු ඉදිරිපත් කිරීම සඳහා සුදුසු ආකෘතිය තෝරා ගත හැකිය. සැකයකින් තොරව, ප්රතිලාභය අඩු වියදම් ස්වරූපයෙන් ද පැමිණේ, මන්ද සබැඳි පන්ති පැවැත්වීම සාමාන්යයෙන් භෞතික පන්ති කාමරයක් පවත්වාගෙන යාමට වඩා අඩු පිරිවැයක් දරයි. මෙය සපයනු ලබන අන්තර්ගතයේ ගුණාත්මකභාවය සඳහා වැඩි සම්පත් කැප කිරීමට ආයතනවලට ඉඩ සලසයි, ගුරුවරුන් සහ සිසුන්ගේ කාලය ද ඉතිරි කරයි.
අතථ්ය කාමරය
සිසුන් සඳහා ප්රතිලාභ
තෝරා ගැනීමේ නිදහස
Webinar මඟින් සිසුන්ට තමන් කැමති දේ, කවදාද සහ එය ඔවුන්ට ගැලපෙන ආකාරය ඉගෙන ගැනීමට අවස්ථාව ලබා දේ. බොහෝ විශ්ව විද්යාල වල, සීමිත ප්රවේශ කාල සීමාවක් සමඟ පාඨමාලා කල්තියා සපයනු ලැබේ, එමඟින් සිසුන්ට පන්ති පැවැත්වෙන වේලාව මත රඳා නොසිටීමට සහ නියමිත කාල රාමුව තුළ සියලුම පැවරුම් ඉදිරිපත් කිරීමට ඉඩ සලසයි. නිදසුනක් වශයෙන්, ඊළඟ පාඩම නිකුත් කරන දිනය එනතෙක් බලා නොසිට ඔවුන්ට ඔවුන්ගේම වේගයකින් පුහුණුව සම්පූර්ණ කළ හැකිය, නැතහොත් සම්පූර්ණ පාඨමාලාව වහාම ප්රගුණ කළ හැකිය.
සබැඳි C මට්ටමේ විධායක ලැයිස්තුව මාදිලිය සිසුන්ට තමන් කැමති විෂයයන්, ගුරුවරුන් සහ සුදුසු වේලාව තෝරා ගැනීමට ඉඩ සලසයි. වීඩියෝ සම්මන්ත්රණ මගින් ගුරුවරුන්ගෙන් ප්රතිපෝෂණ වෙත ප්රවේශ වීම පහසු කරවන අතර, මුහුණට මුහුණ පන්තිවල ලැජ්ජාව සහ සන්නිවේදනයේ ඌනතාවය පිළිබඳ ගැටලුව ද විසඳයි: සිසුන්ට පෞද්ගලිකව ප්රශ්න අසනවා වෙනුවට, සංවාදයක ලියා ඔවුන්ට අවශ්ය සියලු තොරතුරු ලබා ගත හැකිය. .
ඔන්ලයින් සහ නොබැඳි පන්ති එකවර පැවැත්වීම සිසුන්ට විශාල වාසියකි. ඔවුන් අසනීප වුවද පන්තිවලට සහභාගී විය හැකිය. කාර්යබහුල කාලසටහන් ඇති සිසුන්ට පන්තිවලට පැමිණීමට කැම්පස් යාමට අවශ්ය නොවන බැවින් එය පහසු වේ.
නම්යශීලී කාලසටහන
අන්තර්ජාලයට සම්බන්ධ ඕනෑම උපාංගයකින් පන්ති තිබේ. මේ අනුව, ඕනෑම සිසුවෙකුට නිවසේ පමණක් නොව, නිශ්ශබ්ද ස්ථානයකට යාමට කාලය නොමැති නම් ගමනේ දී දේශනයට සම්බන්ධ විය හැකිය.
ආර්ථික කාර්යක්ෂමතාව
webinars වලට සහභාගී වීමේ වාසි නොබැඳි ආකෘතියට සාපේක්ෂව සබැඳි පන්තිවල අඩු පිරිවැය සමඟ පමණක් සම්බන්ධ නොවේ. එබැවින්, අධ්යාපනය ලබා ගැනීම සඳහා, සිසුන්ට වෙනත් රටකට යාමට අවශ්ය නැත, එහිදී ඔවුන්ට නිවාස කුලියට ගැනීමට සහ රක්ෂණ සඳහා ගෙවීමට අවශ්ය වේ. මෙම ආකෘතිය නිවසින් පිටත ප්රවාහන හා ආහාරවල පිරිවැය ද අඩු කරයි.
අන්තර් ක්රියාකාරී පුහුණුව
සමීක්ෂණ, ප්රශ්නාවලිය, කණ්ඩායම් වැඩ සහ උපදේශකයා සමඟ ද්වි-මාර්ග අන්තර්ක්රියා ඇතුළත් අන්තර්ක්රියාකාරී ඉගෙනුම් පරිසරයක් ශිෂ්ය ක්රියාකාරකම් වැඩි දියුණු කරයි. ක්රීඩා ආකෘතිය ද්රව්යයේ මතකය වැඩි දියුණු කරන අතර නම්යශීලී චින්තනය වර්ධනය කිරීමට ද උපකාරී වේ: විවිධ අවස්ථාවන්හිදී ප්රශස්ත විසඳුම් සෙවීමට සිසුන් ඉගෙන ගනී. එවැනි පන්තිවලදී කම්මැලි වීමට ඇති ඉඩකඩ අඩු බැවින් සිසුන්ගේ අභිප්රේරණය වැඩි වේ.
අතථ්ය කාමරය
අධ්යාපන ආයතන සඳහා ප්රතිලාභ
පුළුල් ප්රේක්ෂක පිරිසකට සහ පැමිණීමට ප්රවේශය
මුහුණට මුහුණ පන්ති හා සසඳන විට, webinars ඔබට එකවර දස, සිය ගණනක් හෝ දහස් ගණනක් වෙත ළඟා වීමට ඉඩ සලසයි. නොබැඳි පුහුණුව ලබා ගත හැක්කේ අධ්යාපන ආයතනයට නවාතැන් ගත හැකි සීමිත සිසුන් සංඛ්යාවකට පමණි. මීට අමතරව, ක්රම දෙකකින් එකවර දේශන පැවැත්වීම, පැමිණීමේ ගැටලුව විසඳීමට ඔබට ඉඩ සලසයි: ශිෂ්යයා අසනීප වී හෝ වෙනත් තත්වයන් ඇති වුවද පාඩමට සහභාගී වීමට හැකි වනු ඇත.
ආර්ථික කාර්යක්ෂමතාව
අධ්යාපන ආයතනයකට පන්ති කාමර කුලියට ගැනීමට, උපකරණ මිලදී ගැනීමට සහ ගුරුවරුන්ගේ ගමන් වියදම් ගෙවීමට විශාල ආයෝජන අවශ්ය නොවේ.
අන්තර් ක්රියාකාරී මෙවලම්
Webinars හට ඔබේ උත්සවයට පැමිණීම සැලකිය යුතු ලෙස වැඩි කළ හැක, මාතෘකාව තුළ සවන්දෙන්නන් ගැඹුරින් ගිල්විය හැකිය, සහ විවිධ ආකෘති හරහා ඔවුන්ගේ නියැලීම වැඩි කළ හැක. සබැඳි වයිට්බෝඩ්, ඉදිරිපත් කිරීම් සහ වීඩියෝ භාවිතා කිරීම තුළින් ගුරුවරුන්ට වඩාත් පැහැදිලිව කරුණු පැහැදිලි කිරීමට සහ ඉගෙනීමේ වැදගත් අංගයන් සඳහා සිසුන් සම්බන්ධ කර ගත හැකිය.
ප්රමුඛ විශේෂඥයින් ආකර්ෂණය කර ගැනීමේ අවස්ථාව
දුරස්ථ ආකෘතිය අධ්යාපන ආයතනවලට ලෝකයේ ඕනෑම තැනක සිට හොඳම ගුරුවරුන් සමඟ සහයෝගයෙන් කටයුතු කිරීමට ඉඩ සලසයි, මේ සම්බන්ධයෙන්, භූගෝල විද්යාව භූමිකාවක් ඉටු නොකරන බැවින් නව ඉහළ විශේෂිත විෂයයන් හඳුන්වා දෙන්න. විශ්ව විද්යාලවලට ස්ථිර කථිකාචාර්යවරුන් පමණක් නොව, සිසුන් සමඟ දැනුම සහ අත්දැකීම් බෙදා ගැනීමට එක් වරක් කථිකයන් බඳවා ගත හැකිය.
වඩා හොඳ දත්ත එකතු කිරීම සහ විශ්ලේෂණය
බොහෝ webinar වේදිකා ඔබට දත්ත රැස් කිරීමට සහ අර්ථ නිරූපණය කිරීමට ඉඩ සලසන බිල්ට් විශ්ලේෂණ මෙවලම් ලබා දෙයි. අතථ්ය කාමරයේ වීඩියෝ සම්මන්ත්රණයෙන් පසුව , ඔබට webinar වෙත ඇතුළත් කිරීම් ගණන, සහභාගිවන්නාගේ ඇතුල්වීමේ සහ පිටවීමේ නිශ්චිත වේලාව සහ සහභාගී වීමේ සම්පූර්ණ කාලය පිළිබඳ දත්ත සහිත සවිස්තර වාර්තාවක් උඩුගත කළ හැකිය. මෙය අනෙක් අතට, ඉදිරිපත් කිරීම, අන්තර්ගතය ආදිය වෙනස් කිරීමේ අවශ්යතාවය පිළිබඳව දැනුවත් තීරණ ගැනීමට උපකාරී වේ. කාර්යය භාවිතා කිරීමෙන් ඔබට නිරීක්ෂණය කළ හැකිය:
පැමිණීම සහ නියැලීම. පැමිණ සිටීමේ% අඩු වන්නේ කුමන විෂයයන්ද, කොපමණ ලියාපදිංචි සිසුන් පාඩමට පැමිණෙන්නේද, සහ දේශනය අතරතුර ඔවුන් කොපමණ වාරයක් ක්රියා විරහිත කරන්නේද යන්න ඔබට හඳුනා ගැනීමට හැකි වනු ඇත.
ජනවිකාස. සමහර වේදිකා වල ප්රේක්ෂක ජනවිකාස දත්ත ද ඇත, එමඟින් නිශ්චිත සිසුන් කණ්ඩායමකට අන්තර්ගතය සකස් කිරීමට උපකාරී වේ.
පරිවර්තනය. පාඩමේ අවසාන ඉලක්කය වන්නේ ඉලක්කගත ක්රියාවක් කිරීමට සවන්දෙන්නා දිරිමත් කිරීම නම් ඔබට පරිවර්තන අනුපාතය මැනිය හැකිය: ලියාපදිංචිය, පුහුණුව මිලදී ගැනීම යනාදිය.
ප්රතිපෝෂණ. විශ්ලේෂණ මෙවලම් සහභාගිවන්නන්ගෙන් ලැබෙන තොරතුරු සංවිධානය කිරීමට සහ අර්ථ නිරූපණය කිරීමට උපකාරී වේ.